tisdag 6 december 2011

Joel fyller 1år!

Det firade vi med sång och paket på morgonen. Joel satte sig nyvaket upp och undrade vad tusan vi höll på med. När han öppnat sitt första paket som innehöll en kundvagn med olika leksaer i så var lyckan gjord. Han fick även ett aktivitetsbord som han stått och pillat med en del idag. Det blev jag lite besviken på, inte alls så bra som jag förväntat mig.

Dagen kunde ju inte bli bättre när årets första snö hade kommit under natten också. Så efter frukost gav vi oss ut på pulkafärd. Joel var en lycklig kille. Men roligast var det att krypa och gå i snön. Han sken som en liten sol!

Efter en bra stund ute var det dags för lunch och lite vila för lilleman. Han somnade gott, det tog på krafterna att leka i snön. Sen var det dags för avslutning på babyrytmiken. Vi sjöng och dansade, Joel bjöd på tårta. Snäll kille det där! :) Men sen var han inte så snäll längre, han bet en kompis i kinden!!!! Jag ville nog dö en stund där, vet att Joel inte förstår vad han gör. Men hallå, han bits! :( Hoppas han slutar med det där!

Sen har vi varit hos mamma och pappa, eftersom pappa är sjuk så åkte vi dit så han kunde vara med och fira Joel. Det var uppskattat!

Nu sover Joel gott i sin säng. Jag kom nyss in efter en långis med en kompis. Jag MÅSTE träna på något sätt nu, min rygg är inte i det bästa skicket, och bättre lär den väl inte bli :/

JO! Vet ni, min BM ringde imorse. Hon hade lyckats fixa ett tidigt UL till mig. Det känns så himla bra. Så den 19 Dec ska jag dit och kika på bebis/bebisarna! Nu ska jag vila.. :)


2 kommentarer:

  1. Å va mysigt dag.. tänkt att han e 1 helt år nu :D
    Vart har ni köpt kundvagnen? gör skoj grej ju hehe!

    Spännande me Ul.. tänkt om de e två bebisar:O hehe!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Jag dör, han är så söt!!
    Älskar snöbilderna!
    men du..tror du att det är två? hur känns det? läskigtx2?
    kram!

    SvaraRadera