måndag 5 december 2011

Helgen är över

Hej på er!

Det har varit tyst här i helgen. Fullt upp kan jag lova. Jätte lyckade kalas både på Lördagen och Söndagen. Men imorgon är det ju den stora dagen, 6 December - Joels 1års dag! Lilla hjärtat blir 1år, kan inte fatta det!

Det blir sång och paket på morgonen såklart! Efter lunch är det avslutning på babyrytmiken, då ska vi bjuda på tårta. Tror det kommer bli en mysig dag. Kanske blir en sväng till Leos på förmiddagen! :) Joels favorit ställe, och han fyller ju år och då får man vad man vill!

Jag kan säga att jag är totalt slut efter helgen och somnade till och med idag vid lunch. Joel sov rätt så länge han med, riktigt skönt.

Idag var jag på första mötet hos BM, jag valde en ny denna gången. Hon var jätte go! BF blev 3 Juli :) Ett riktigt sommarbarn, känns faktiskt skönt. Ljusa tider. Jag går alltså in i vecka 11 imorgon, 10+0. Fick även tid för UL den 8e Feb. Långt borta.. Känner att jag skulle behöva göra ett nu. Med den magen jag har ikväll så förvånar mig det inte om det är 2 där inne.. :/

Illamåendet är något bättre, nu tar tröttheten över istället. När man är gravid så får man klaga, och det här är skit jobbigt! Jag vill vara mitt bästa jag, jag har Joel att leka och ta hand om och jag går runt som en zombie. FY fan säger jag bara. Snälla låt detta gå över. Jag vill vara Jonna!

1 kommentar:

  1. STORT stort grattis sötaste Joel på din ettårsdag! (Tänk va fort det har gått Jonna)
    Stora varma kramar från Siri och Lorens:)

    SvaraRadera