måndag 28 november 2011

Vetrinärbesök

Latar mig i soffan efter en härlig promenad med Haley. Lite soffmys är jag värd nu efter den här dagen. Hunnit med en hel del som jobb, vetrinärbesök och promenader. Dyrt blev det hos vet, men nu hoppas jag Haleys tassar blir bra snart. Just nu utreder vi om hon har foderallergi. Hoppas på det så vi vet vad det är och kan behandla.

Idag har illamåendet varit under kontroll. Vissa stunder väldigt jobbigt. Då skulle man nästan kunna tro att jag har värkar - Jag lutar mig framåt och flåsar. Det tär rejält på mig att må så fruktansvärt illa. Jag försöker äta så jag får i mig någonting iallafall. Kanske skulle prova att köpa ett sådant där armband som ska hjälpa illamående? Tänk om det skulle funka, det hade varit underbart. Igår var det hemskt, jag låg till klockan blev 13.00. Stackars Joel, önskar jag mådde toppen så jag kunde vara mitt bästa med honom. Jag kämpar på!

Nu ska jag äta makaroner och köttbullar som min älskling lagat, försöka iaf :) Natti natti på er!

2 kommentarer:

  1. Prova ett sådant armband. I matväg har jag hört att potatismos är bra, som liksom lägger sig som ett lock. :)

    /Martina

    SvaraRadera
  2. Jag hade seabands när jag preggo med Astrid och tyckte att det funkade! Vet inte om det bara var rent psykiskt, men det spelade ingen roll bara jag slapp illamåendet ;)

    SvaraRadera