lördag 26 november 2011

Syskonvagn

Jag har slått in juklappar i 3 timmar!!! Trodde inte jag skulle tillbringa hela lördagskvällen så, men nu är det färdigt... Nästan ... :S

Jag gick faktiskt på stan helt själv idag, fick köpt alla julklappar och födelsedagspresenter. Så skönt! Nu får julafton gärna komma, längtar efter julmaten!!

Nu kommer väl ni tycka att vi är galna, men redan samma vecka som vi fått reda på att vi skulle ha ett barn till så köpte vi en syskonvagn. Dom sålde ut dom på babyproffsen och när det är "billigt" så får man slå till ;) Det blev en Babytravel amsterdam. Vi trodde vi skulle bli tvungna att byta bil men tro det eller ej så får både vagnen och Haley plats. Våran peugeot kombi är toppen!

Nu ska jag njuta av det som är kvar av kvällen. Martin har spelning så han är inte hemma förens sent inatt.

Tack för era Grattis! :) Och Martina, magen kan vara väldigt svullen vissa kvällar, då syns det verkligen! Men på morgonen så är jag platt som en planka igen! :)

1 kommentar:

  1. Ja jag har lixom funderat på de när du sagt något som fått mej å tänka på de hehe, men inte vågat fråga :P
    Men jätte kul iaf !! :D

    Va duktig du e som har fixat alla julklappar å slagit in dom redan..här e inte allt riktigt klart än å de som finns här hemma så ere mer än hälften kvar å slå in:P Noel är å river i påsen ibland den busen haha ;p

    Hoppas du haft en mysig kväll iaf :) Vi får komma ut till er och fika nån dag när ni kan:)
    Kram!!

    SvaraRadera