fredag 25 november 2011

Jag är tillbaka!

Nu orkar jag inte vara tyst längre. Behöver få skriva av mig ibland. Ni kanske kan gissa vad det är som är på gång?

Joooo....

Joel ska bli storebror!
Det känns fantastiskt, skrämmande och super härligt! Det kommer skilja ungefär 19 månader på barnen. Alltså ganska tätt, precis som vi ville. Sen kommer det bli väldigt jobbigt, det vet vi. Men en sak vet jag också, det spelar absolut ingen roll vad jag ställs emot. Jag, VI kommer fixa det hur jäkla bra som helst!

Jag är nu i vecka 9 och mår konstant illa. Jag kan knappt äta. Godis eller sötsaker, bara tanken på det får mig att vilja kräkas. Är jag inte sugen på det jag ska äta så går det inte. Det värsta är att jag inte är sugen på någonting. Förhoppningsvis går det här över snart. Trött är jag också. Så än så länge är det rätt jobbigt.

Nu vet ni! :) Det är ingen hemlighet men jag vill ändå inte skriva om det öppet på facebook för er som känner mig och är vän med mig där! Det är ju fortfarande väldigt tidigt...

Ha det så gott! Vi hörs snart igen..

7 kommentarer:

  1. Åhhhh som jag har funderat !!! haha.. du har faktiskt råkat försäga sej två gånger på leos fast inte rakt ut å efter de har jag verkligen funderat men inte vågat säga något haha!!!
    Gud så kul.. stort grattis!!!:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, Grattis!

    SvaraRadera
  3. Åh grattis och lycka till! :)
    Syns det redan såpass som på bilden?

    /Martina

    SvaraRadera
  4. Fina lillmagen! Ska bli så roligt och följa er även om det är med sting i hjärtat ;-)

    Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Å Jonna stort stort grattis!
    Jag gissade det på något sätt men vågade inte fråga:)
    Härligt, modigt och underbart!!!!
    Jag skulle gärna vilja bli gravid snart jag me...men eftersom Lolis tof fyra år på sig så är det inte säkert att vi får till en till. Men försöka går ju:)
    Grattis igen gulle dig!
    Stor stor kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt! Känner inte er men är övertygad om att ni kommer klara det toppen! Med vilja går allt! :D Stort grattis!

    SvaraRadera