fredag 28 oktober 2011

Underbara Mamma.. Underbara Pappa..

Fullspeckad dag idag. Vi startade morgonen med frukost hos min underbara mamma. Tänk om alla hade en sådan mamma som jag har? Nu när pappa är sjuk har vi kommit varandra ännu närmare. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte fick prata med mina föräldrar varje dag. Helst ett par ggr. Det är såå viktigt att ta hand om dom man älskar, glöm inte det!! En dag kan allting vara försent, då vill man inte ångra att man aldrig ringde eller hälsade på!

Nu sover Joel en stund, när han vaknat ska vi åka till Leos lekland. Joels favorit ställe :)

Efter Leos ska vi hinna med både det ena och det andra. Jag ska försöka dra ner på tempot snart. Börjar bli rädd att jag själv ska drabbas av antingen hjärnblödning eller något annat. Stress, stress, stress. Och stress är inte bra för min del.

Joel började med en väldigt rolig grej igår, pekar precis som att han säger - Ajja dig mamma.. När jag tog bilderna nedan så pratade han dessutom med en väldigt bestämd röst. Sötnosen!

1 kommentar:

  1. Haha men gulle-Joel!! Har väl en mamma och pappa som förmanar så då måste man väl ge tillbaka ;-)

    SvaraRadera