måndag 17 oktober 2011

Testlagret

Hej på er! Måndag kväll. Trött efter jobb, grinig unge och kvällspromenad. Ja grinig unge var det verkligen här på eftermiddagen/kvällen. Joel vägrade sova och tillslut gav jag upp och lät honom vara vaken. Förkyld, trött och massa tänder på gång. Jag märkte nämligen en tand till imorse, så på mindre än 3 veckor har Joel fått 4 tänder! Då är den i överkäken inräknad, jag tror den pluppar ut när som, jätte svullet. Så stora som dom är så tar det ju längre tid att tränga igenom. Dregglet forsar och vi får byta dregglisar hela tiden. Så 4 tänder nere och 2 uppe :) Stora killen!

Igår beställde jag hem lite test ifrån Testlagret.se, har ni provat deras gravtest någon gång? Jag använde dom när jag testade med Joel. Tycker dom är jätte bra. Denna gången köpte jag både ägglossningstest och gravtest. Bra att ha hemma när det är dags för syskonförsök, och det vet vi inte när det blir. Inte riktigt bestämt oss än, längtar samtidigt som det känns skrämmande :) Det är iallafall ett litet tips ifrån mig, jätte smidigt att beställa och snabb leverans. Billigt dessutom!

Nu ska jag fylla i lite i Joels "Mitt första år" bok. Kul att ha sen :)

Och stort Grattis till dig Linda. Massa varma kramar!! <3

2 kommentarer:

  1. Testlagret har jag beställt många gånger ifrån, bra produkter ju till bra priser :-) Hoppas det går bra när ni väl kommer köra igång!!

    Tack!! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Såg ditt andra inlägg men som du tog bort ;-) Lite häftigt tyckte jag! Vore ju roligt att sett ;-)

    SvaraRadera