tisdag 18 oktober 2011

Oturs killen

Stress och mer stress! Och tjurig unge, så har dagen varit. Ett besök på Bvc också för att kontrollera Joels alla utslag och öronen. Öronen såg bra ut men han har förmodligen vätska så vi ska tillbaka om en månad för en speciell kontroll, minns inte vad det hette. Joel hade också svamp vid snoppen och ljumskarna :( Sen alla utslag och hans torra hud, smörja smörja smörja, minst 2 ggr om dagen och med 2 olika salvor. Inte bada för ofta. Han har sådan otur min pojk!! Kanske har med hans allergi att göra, vi får se..

Appropå hans allergi så fick vi äntligen ett brev ifrån mottagningen vi går på. Den 15 ska vi dit på en ny utredning. Bvc tyckte vi skulle be dom testa honom för ägg också. Jag har väntat så på det här, jag tror att han fortfarande är allergisk men jag hoppas av hela mitt hjärta att han är frisk!!

Idag fick jag hem alla tester, snabb leverans! Beställde ju i Söndags. Plus till testlagret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar