måndag 24 oktober 2011

Jobbmåndag

Vilken intensiv dag jag har haft idag. Full rulle ifrån början till slut. Efter jobbet fick jag äntligen mysa med min pojk igen. Blev pusskalas innan vi begav oss ut i friska luften en stund. Joel och Pappa Martin hade varit på leos lekland och busat under dagen så jag tyckte det passade med en lugnare kväll :) Joel instämde för han myste rejält i vagnen..

Riktigt skönt med jobbdagar faktiskt, att göra något annat. Visst älskar jag att vara mammaledig, men jag älskar att jobba med. Då får jag vara Jonna. Sedan tycker jag det är så viktigt att Martin får egentid med lilleman.

Ikväll har jag och Martin suttit med inbjudningar och funderingar kring Joels 1års kalas. Vad tusan ska man bjuda på? Smörgåstårta funderar vi på, smidigt och gott. MEN så dyrt!! Jaja, vi får fundera vidare! :)

Nu tror jag det är dags för oss att krypa ner i sängen och sova. Natti natti!!

2 kommentarer:

  1. Skönt o komma ut lite! Vad jobbar du med?
    Kickan

    SvaraRadera
  2. Men du Jonna! Gör egen smörgåstårta. Det är skitgott och enkelt. Vill du ha tips så säg till.

    Martina

    SvaraRadera