måndag 12 september 2011

Intensiv dag

Vilken dag. Jag har jobbat, gått en promme på 6km, myst med pyret och nu tränat en timma. Känner mig lite mör och jag tror nog jag kommer gå och lägga mig väldigt snart. Mysa i sängen med M. Imorgon är det en vanlig dag. Jag och Joel hemma, pappan jobbar. Babyrytmik står på schemat, annars blir det nog lugnt. Jag håller mig gärna på hemmaplan för Joels skull, han utvecklas ju bäst hemma :) Han har blivit så duktig på att stå med en hand, ibland släpper han till och med. Hur fort kan det gå?

Han är inte lika orolig längre heller, det känns väldigt skönt. Sen tar alltid läggningarna längre tid nuförtiden efterom han ställer sig upp ett par ggr :) Men bara han inte är ledsen så är jag nöjd!

Kanske är det där jobbiga utveklingssprånget över? Hoppas!!

Nu tackar jag för mig.. Gooooood natt! Pussilipuss

Jag och lilla Joel (5månader).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar