torsdag 15 september 2011

Bokat!

Nu är färgtid bokad, nästa fredag. Känns såå skönt. Nu är jag mer åt det blonda hållet, men denna gången blir det mer åt det röda :) Höstigt! Anledningen till att jag vill fixa håret är för att vi ska ha förfest här hemma nästa Lördag, sedan blir det utgång, som förr. Jag och Martin hade alltid fester innan, ofta! Det var hos oss folk samlades. Sen kom Joel och det har såklart dött ut. Men nu är det dags igen, och vi längtar så himla mkt. Vänner som vi älskar och bryr oss om, en kväll med fest igen. Längtar!!!

Dagen har blivit mkt bättre än var den var imorse och nu känner jag mig gladare, väldigt trött dock! Jag och Joel har städat och grejat massor idag. Så nu skiner huset invändigt ;)

Lilleman sover gott nu, han har varit en liten ängel när jag lagt honom idag. Endast en gång har jag behövt gått in till honom. Lagt ner honom och så har han somnat direkt. Tack gulle Joel!

När Martin kommer hem så kommer vi mötas i dörren som vi brukar göra på veckorna. Då ska Haley få sitt så jag förvinner ett par timmar. Men när jag kommer hem igen så blir det mys i soffan.

Tror jag kommer somna tidigt ikväll. Min kropp skriker efter sömn..

Hörs senare! :)



Min finaste!!

1 kommentar:

  1. Kul me lite fest ! :) Jag ska oxå ut nästa helg, en av mina närmaste vänner fyller år : )

    Gud va söt han e när han sitter på typ knäna på bilden längst ner.. hihi :)
    När Noel e frisk vill han komma och leka me alla kul leksaker igen ;)

    SvaraRadera