torsdag 29 september 2011

Bitter

Sitter i soffan och kikar på Idol, måste säga att det inte är så bra längre. Trist. Dricker cola zero och äter mandel kubb, en liten tröst när tvn är så dålig ;)

Idag har vi varit på stan en sväng, köpte nya fina kläder på Polarn och Pyret till lilleman. Älskar deras kläder! En body och ett par tights, 400kr :/ Så lite för dyrt för en mammapeng..

Annars har vi inte gjort så mkt, planterat nya blommor, gått promenad, gungat och badat haley - ja badat ja. Vi var ju hos vetrinären igår, och det blev ingen vaccination. Hennes tassar var så illa däran att hon nu måste äta medicin och bada tassarna i ett speciellt schampoo varannan dag, 10 minuter per gång i 3 veckor. Jag döööör vad trött jag är på all skit!! Jag hoppas det kommer funka och att hon får fina och friska tassar igen.

Nu är det bara drygt 2 månader kvar tills Joel fyller 1år. Jag funderar mycket på vilka jag ska bjuda. Ska jag bjuda "familj" som inte alls intresserat sig för Joel, ska jag vara den bättre som faktiskt bjuder dom. Eller ska jag strunta i dom. Jag känner egentligen inte för att bjuda dom. Joel har ju inte en aning om vilka dom är, han skulle inte bli glad av att se dom eftersom han inte känner dom. Likaså med många av mina vänner. Idag är det en sådan dag som jag är förbannad på många. Bitter!! Tur jag har Haley, Martin och min otroligt underbara son som får mig att smälta av kärlek flera ggr om dagen!!!

Skulle tränat igår men det blev inget med det, har skadat mitt knä - hur vet jag inte. Det gör jätte ont och är svullet. Får se om jag tar mig till vårdcentralen imorgon, dom kommer förmodligen bara säga - vila! Så onödigt att lägga min tid på det?!

Förlåt för att jag är lite bitter idag. Det känns säkert bättre imorgon. Då ska jag mysa och leka med min älskling hela dagen, det är galet så mkt kärlek jag känner för honom! Går inte att förklara i ord.. Kärleken man känner för sitt barn går inte att mäta med något annat.

Godnatt..



Nya fina kläderna ifrån polarn och pyret. Mössan på första bilden köpte jag förra fredagen. Jag älskar mössor, Joel har ett par stycken ;)

1 kommentar:

  1. Åh, ja det är inte roligt när det är så. Och bitter får man vara ett litet tag och komma med nya tag igen. KRAM!!

    Så fint set du köpt! :-)

    Ha en mysig helg nu gumman!!

    SvaraRadera