lördag 20 augusti 2011

Vad det är skönt att leva då..

Solen skiner, himlen är blå... Ja ni kan säkert resten :) Vaknade ju som ni förstår upp till underbart väder, mindre roligt var det att Joel inte ville somna om när han vaknade kvart över sex. Är det inte typiskt? Vi har gått upp runt åtta hela veckan men nu är det helg och då ska man banne mig inte få sova :) Martin snarkar inne i sovrummet så vi har tagit morgon själva. Känner mig duktig idag, har redan börjat tvätta, rastat Haley och jag och Joel har ätit frukost tillsammans. Ska passa på att städa toaletten och lite sånt innan Martin vaknar också, för då har vi hela dagen på oss att bara vara och inte göra massa tråkiga saker som att städa. Bra va?

Joel sitter just nu och bajsar, efter varje gång han tryckt så säger han mamma haha. En rolig sak han börjat med är när jag säger "Mamma älskar dig" så skakar han på huvudet haha. Skit gullig är det :)

Nu ska jag ta hand om bajsblöjan och städningen. Ha en underbar dag så hörs vi säkert senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar