torsdag 11 augusti 2011

Knas natt!

Inatt vaknade Joel vid halv tre, gick in och möttes av bajslukt(!). Jippie, upp och bya blöja, Joel gallskrek för då insåg han ju att han var hungrig också. Stress! Dragkedjan i pyjamasen fastnade, slet och försökte få upp den. Martin kommer upp och hjälper till, och där gick pyjamasen sönder, av igen och på med ny. När jag ska dra upp den dragkedjan så inser jag att jag satt på den på fel håll. Alltså fötterna där armarna ska vara, osv. SUCK. Tillslut blev vi färdiga och Joel somnade gott i sin säng. Natten innan de så hade han kissat igenom blöjan så allting i sängen var blött. Det går inge bra på nätterna nu alltså. Visserligen så vaknar han bara en gång och det är när han vill äta. Så lite nöjd får jag väl vara..

Joel ute på upptäcksfärd :)

2 kommentarer:

  1. Haha, ja det var mig en tokig natt! Mileon är en hejare på att bajsa nattetid alt. tidiga mornar - suck! BVC säger att det ger med sig men ännu är det bajsblöja det första vi får ta itu med.

    Han är så söt!!

    SvaraRadera
  2. Ja men precis, behöver ju inte allid handla om vikten:) Hur ens kropp en ser ut så är de ju ingen kropp som mår bra av för mkt sött.. men de e ju så gott ;) haha!!
    De har blivit mkt fika när man är mamma ledig ;D Lyckats bli riktigt sockerberoende, något man försöker trappa ner lite på iaf :P

    SvaraRadera