onsdag 27 juli 2011

Underbar dag!

Den här dagen har känts så lång och rolig! Joel startade med att vakna klockan fem, inte jätte roligt direkt. Efter ca en timma så somnade han om. Sen vaknade han strax innan kl nio (tack gode gud!). Klockan 10 träffade vi 2 mammor ifrån mammagruppen, gick en promenad. Var super tråkigt att lämna Haley hemma :( Joel blev grinig efter en stund men vägrade somna, trodde att han skulle slockna direkt när vi kom hem men icke. När han hade varit vaken i 4 timmar så försökte jag igen och då orkade han inte kämpa emot. Under tiden han sov myste jag med Haley och slängde ut godis på trädgården. Det blir mkt sådant nu när hon inte får röra på sig. Efter en stund kom Joels gudmor och hennes hund. Underbart :) Hon stannade restan av dagen och kvällen :) Fikat, pratat, lekt med Joel och kämpat nästan en timma med att lägga Joel som vägrade att sova(!!). Sen kom Martin hem och provade att lägga honom, tror ni inte ungen somnade då??? :) Eftersom han vaknade sent idag så har det endast blivit 2 sovpass under dagen, så 1.5 timmes sömn sammanlagt. Kan ju hoppas att han inte vaknar klockan fem inatt!!!

När Martin kommit hem så åkte jag och A till sjön med hundarna. Fikade och njöt av skogen och hundarna. Underbart att se Haley lycklig. Idag har hon rört sig och haft roligare än vad hon haft på flera veckor. Dumt av mig kanske. Hon visade inga tecken på att hon hade ont, men det vet man ju aldrig. Hon verkade lycklig. Min älskling! Vet inte vad jag tar mig till om jag inte kan ha dig hos mig. Det går inte att förklara hur mkt du betyder för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar