torsdag 28 juli 2011

Brum Brum

Godmorgon mamma klockan 05, NEJ Joel. Klockan 06 somnade han om igen för att vakna klockan 06.40. Hur mkt hade jag sovit då tror ni, ja sådär en 20min. Förstår inte varför han har börjat med den här dåliga ovanan. Inte roligt! Trodde aldrig jag skulle orka upp, men efter lite mys så klev vi upp och startade dagen. Redan klockan nio mötte vi upp en kompis och åkte till Ramnaparken här i Borås, super mysigt ställe med gamla torp, lekplats, fåglar och en vacker sjö. Vi fikade och matade fåglarna, dom var väldigt spännande tyckte Joel. Sen blev det lite gungning och Joel fick sitta i en "bil". Rattar är väldigt popolära nu sedan Joel fick provsitta i Martins lastbil. Säger man Brum Brum så strålar han med hela ansiktet som bara han kan. Efter en mysig stund där så åkte vi vidare till stan och nästa park där vi åt lunch med en annan kompis. Joel försökte ta sig överallt på filten och slängde sig både framåt och bakåt. Kryper han inte snart så vet jag inte vad all denna övning är till för ;)

Sen fick vi allt ta och åka hemåt. Väl hemma fick Joel i sig lunch, en hel burk (heja Joel). Då hade han varit vaken i 4 timmar men ville inte sova förens nu, en timma senare. Nu hoppas jag han sover iaf en timma! Ikväll ska jag, Haley och A hem till en annan kompis, jag ska laga spagetti och köttfärssås till dom. Hoppas inte Martin får jobb bara, han har jour hela veckan.

Nu ska jag ta och njuta lite av egentiden. Ha en härlig kväll!

Brum Brum

1 kommentar:

  1. Hej gulle
    jag har länkat dig för att jag härmade dig på en grej som funkade utmärkt:)
    kram kram
    ps: puss på sötgrodan men hälsa honom att han ska sova liiite bättre inatt

    SvaraRadera