tisdag 14 juni 2011

Ny design!

TACK till min vän som jag kört med hela dagen angående den nya bloggdesignen :) Jag kan absolut ingenting om sånt, så jag är tacksam över all hjälp. Men bra blev det, eller hur? Roligare att blogga med snygg design!

Så vad har ni gjort idag? Jag har äntligen skaffat mig en Iphone, lycklig är jag vill jag lova. Nu kommer jag garanterat blogga mer och ta alldeles för mkt bilder och filma lillskiten. Är det förresten någon som vet hur man sätter "vattenstämpel" på sina bilder?(vet inte om det heter så, rätta mig isf). Nu har jag varit vaken alldeles för länge. Måste verkligen sova nu. Är lite speedad så vi får se om det går, nej jag knarkar inte - jag har druckit en redbull.

Sov gott vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag vattenstämplar mina i picasa -
    Håll in "alt" knappen och tryck in 0169 så får du ett copywright C :)

    Hur mår ni ?

    SvaraRadera
  2. Å vilken in design du har! Jag är värdelös på sånt där haha, så jag fick nyss hjälp med min med!
    Ja visst är det hopplöst att gå upp i vikt.. Ännu svårare nu när man inte alltid hinner äta när man vill :)

    Vi brukar vara på kristineberg ganska ofta. Bor du också i brås? :) Vet inte när dom stänger för sommaren faktiskt..

    Ha det så bra!!

    SvaraRadera