lördag 25 juni 2011

Mysdag

Idag spenderade vi några timmar på Leos lekland med mina brorsbarn och Joel såklart. Så himla mysigt, och roligt ;) Hade aldrig kunnat tro att Joel skulle kunna somna där, men då. Han chockade sin mamma och pappa. Somnade så gått emot mammas bröst. Trots att jag stod mitt i smeten, och det var MKT folk. Han störs då inte av ljud den mannen. En väldigt mysig dag. Så underbart att få umgås med mina brorsbarn också, det blir ju inte så ofta längre :( Lovade att vi skulle ta en dag och åka till djurparken snart också.

Imorgon åker vi till Göteborg över dagen. Slottsskogen står på schemat. Haley får stanna hemma pga att hon inte mår bra, annars är ju hundar välkomna i parken och jag skulle mer än gärna ta med henne. Men nu måste jag tänka på att hon ska vila.

Hoppas ni har haft en bra dag mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar