söndag 26 juni 2011

Göteborg

Åh vilken underbar dag vi har haft idag. Jätte bra väder och en heldag i Göteborg. Började med att handla lite på bil tema, inte det roligaste kanske men något vi slog ihop med det andra vi skulle göra :) Sen åkte vi till Slottsskogen, en jätte mysig park med lite olika djur och ett mini zoo. Pingvinerna var Joels favorit! Sen åkte vi till gamla stan i göteborg där vi strosade runt, åt lite glass och bara myste. Underbart!! Joel har skött sig hela tiden och somnade duktigt överallt där vi var. Det blir verkligen inte jobbigare än vad man gör det.

Jo, måste berätta vad Joel gjorde inatt. Jag hörde hur han gnällde så jag gick in till honom. Då hade han lagt sig på mage och tagit sig runt i sängen så han låg och höll i spjälorna på långsidan. Vilken tur att vi sänkt ner sängen, man vet ju aldrig vad han skulle kunna hitta på.

Hoppas eran dag varit lika bra som våran!!

Lite bilder, glömde såklart solhatt hemma så det fick bli en tunna mössa för Joels del.






3 kommentarer:

  1. Okey, på så vis :)
    Jag blev snittad p g a förlossningsskräck, kunde få panikångest bara av tanken på att föda vanligt. Även jag är väldigt nöjd med snittet. Hade lite otur när jag gick på aurorasamtal och fick träffa en fruktansvärt osympatisk läkare, så jag var rädd att folk i operationssalen skulle ha samma inställning men alla var hur snälla och duktiga som helst.

    SvaraRadera
  2. åh, det såg mysigt ut! :-)

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha det himla mysigt, och vackert väder :) Jag vill också se pingviner, lyllos Joel! ;)

    SvaraRadera