lördag 4 juni 2011

Greja greja!

Klockan är tre och jag har grejat sedan nio imorse. Än är jag inte färdig. Men nu ska jag faktiskt ta och duscha, lite Jonna tid. Konstigt att inte ha Joel här, men skönt med lite egentid också. Rann en hel del tårar imorse när jag sa hejdå. Riktigt tufft. Jag vet att han har det bra, det måste jag fokusera på. Nu är det våran tur, våran tid. Imorgon eller Måndag lägger jag upp bilder ifrån festen. Tror inte jag kommer orka imorgon, kan tänka mig att jag kommer vara väääldigt bakis.

Ha en helt fantastiskt kväll. Här strålar solen och inte ett moln så långt ögat kan nå. UNDERBART!

1 kommentar:

  1. Svänger in och hoppas ni hade det jätteskoj igår och att det kändes bra o vara utan lillemannen. Han har säkert haft det bra? ;-) Avis är jag, men kluven på att lämna bort honom över natten - man måste på något vis göra det för egentid o tid för varandra BEHÖVS nu!!

    Kram!!

    SvaraRadera