fredag 3 juni 2011

Fredag 3 Juni

Svettig och varm efter en promenad/jogging runda i stekande sol. Joel tyckte det var kul att se sin mamma svettas, skrattade åt mig när vi susade fram! För att vara extra nyttig nu så trycker jag i mig en ost och skink fralla, och ett glas COLA! ;)

Ska vila en stund nu sen åker vi in och hälsar på Pappsen på sjukhuset. Vid den här tiden imorgon har min lilla älskling åkt ifrån mig för att vara borta i ett dygn. Stackars mig!!!! Men jag ska försöka ta tillvara på den här egentiden och njuta av mina vänner, god mat och dricka! Han har ju det bra och överlever nog en natt utan mig ;)

Hoppas ni får en härlig och solig Fredag!!

Förresten, Joel försökte fler ggr ta sig upp i krypställning igår. Tror nog det dröjer innan han kryper, men han försöker ju iallafall :) Stark som en oxe är han!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar