fredag 17 juni 2011

Byxblöja

För några veckor sedan fick "jag" ett paket ifrån Libro, "6 månaders paketet" det innehöll lite allt möjligt. Det bästa måste nog ändå ha varit det lilla paketet med byxblöjor som man fick med. Med tanke på att Joel slänger sig åt sidorna och trycker upp rumpan när man ska byta blöja så är byxblöjan ett bra alternativ när det gäller min vilding. Sen hur bra den håller tätt osv har jag inte hunnit utforska än. Det negativa är ju att dom är så mkt dyrare och det gillas absolut inte av min ekonomiska man. Iallafall, igår när jag handlade så köpte jag ett paket. Nu slipper mitt tålamod gå i taket vid varje blöjbyte :)

2 kommentarer:

  1. Åh, jag fick hem gåvokortet igår så ska ta och hämta ut det där i veckan :)

    SvaraRadera
  2. Har fortfarande inte fått det ännu - tålamod är en dygd!

    SvaraRadera