måndag 30 maj 2011

Vilken natt!

Vilken natt.. Joel har säkert vaknat 20ggr. Jag har sprungit fram ch tillbaka mellan sovrummen, nattat, sjungit och lagt honom på sidan. Inte mkt hjälpte, men tillslut somnade han. Sen vaknade han 2 timmar senare och sen en timma efter det. Då var jag TRÖTT, klockan var då tio i sex. När ville han gå upp sen tror ni? Kvart i sju! Så idag är jag inte pigg. Martin hjälpte till inatt, men det är ju inte så att jag sover ändå. Man hör ju bara hur han kämpar emot där inne. Joel är väldigt förkyld, hostar, nyser och snorar. Så man får ha förstående. Han har aldrig sovit så dåligt som dom 2 senaste nätterna innan. Nu känns det såklart ännu jobbigare att lämna bort honom i helgen, tänk om han beter sig såhär. Jag kommer nog inte kunna slappna av särskilt mkt :(

Ska tillbaka till läkaren idag efter lunch, hon ville ju att vi skulle komma tillbaka så hon kunde titta i hans öron igen. Ska be henne lyssna på hans lugnor också. Han piper ibland när han andas.

Vi hörs väl senare, ska njuta av egentiden nu när ligisten sover :)

1 kommentar:

  1. Men uscha.... vilken natt! Hoppas det blir bättre och att det var värsta natten nu när han inte är i form plutten! Ni får krya på er hela bunten, pronto!

    Förstår att det känns jobbigt o lämna iväg honom för en natt, kan knappt lämna iväg M för en dag ens. Men övning ger färdighet, och du - han kommer ha det utomordentligt bra där borta ändå ska du se! Och de ringer ju om det inte funkar alls. Måste öva vi med o lämna bort honom mer. Egentid är viktigt.

    KRAM!

    SvaraRadera