måndag 30 maj 2011

Stackars lilla bebis

Bilden är tagen med en värdelös mobilkamera.

Gissa vem som är jätte sjuk? Joel. Att det aldrig tar slut. Öronen hade blivit värre så nu går han på antibiotika. Dessutom är han vrålförkyld. Jätte ledsen kille har jag haft här hemma idag. Han verkar ha jätte ont i halsen stackaren! Inte nog med det så kaskad kräktes han för några timmar sedan, magsjuka också? Jag orkar bara inte! Kommer inte så lägligt heller med tanke på våran 25års fest på Lördag. Aldrig att jag lämnar bort Joel om han är sjuk. Då får jag helt enkelt vara med nykter på festen och ta hand om våran son. Inte sådär jätte kul, men vad gör man? FAN är det enda jag känner. Jäkla skit sjukdomar som tar över våran son. Räcker det inte med att han har det jätte jobbigt med tänderna? Och nu allt detta..

Nu sover han iallafall, i vårat rum i sin resesäng. Vi har tänkt prova den inför Lördag då han ska sova i den. Passade ju lägligt nu när man vill ha honom nära. Verkar ju dock inte som den kommer komma till användning. Kan bara hoppas! SUCK.

Ni anar inte vad trött jag är på det här nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar