torsdag 26 maj 2011

Läkarbesök

Då har vi varit hos läkaren. Öroninflammation igen, suck. Vi ska på återbesök på Måndag igen för att kolla om det är så att inflammationen är på väg bort eller om den blivit värre. Jag vill inte gärna ge honom medicin i onödan. Förörigt så var det en fruktansvärt "dålig" läkare. Det var som att lyssna till en dansk 2åring = jag förstod inte ett skit!

Nu sover han gott i sin säng. Man märker att han inte mår bra, han är hängig och gnällig. Sen om det beror på öronen eller tänderna vet jag inte. Jag tror mest tänderna. Dumma tandsingar! Varför kan dom inte bara komma nu. Riktigt utdraget är det, tycker så synd om honom :(

Jag mår inget vidare jag heller, har kämpat på här hemma. Imorgon får nog Martin vara hemma. Iallfall ta Joel inatt. Det känns ungefär som om någon står på mitt huvud.

2 kommentarer:

  1. Tack fina du! ja jag försöker allt krya på mig så gott det går, det är svårt o vila när man har en raket här hemma ;-) Och du... krya på dig själv och låt Martin vara hemma imorgon! Ta inte ut dig i onödan.

    Har ingen aning vad som spökar för honom, tänder kanske, eller magen. Drygt är det för ingenting duger när han väl kör igång. Bara finnas där och vyssja, buffa o smeka.

    Och stackars Joel, fina Joel! Måtte det vara sista vändan nu med öronen. Mileon älskar att följa er på bloggen, han spritter till varje gång han ser en bild på söt-Joel - den enda bloggen jag faktiskt får följa med honom i knä - ha ha!!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Nämen fy, ska ni aldrig få vara friska! Nu hoppas jag att ni blir krya snabbt och slipper ont i öronen och annat tråkigt. Det är nog jobbigt när de små inte är pigga, kan tänka mig att det är hemskt när man själv inte är pigg och inte orkar.

    Vila upp er ordentligt nu och mys i soffan under ett skönt täcke! :)

    SvaraRadera