fredag 27 maj 2011

En underbar dag

Min sjukdom gick fort över, mår redan bättre. Konstigt det där! Idag har vi spenderat ett par timmar i stan, shoppade såklart en hel del till Joel som vanligt. Varför blir det så när man får barn? Man köper ingenting till sig själv. Fast jag köper så gärna till honom. Han skötte sig exemplariskt i stan, åt till och med lunch medans han satt och pillade med sin leksak i en matsol. Inget konstigt egentligen, men jag brukar ju inte göra sådant. Känns skönt nu när man äntligen börjar släppa på allt och kan göra sådant man gjorde innan. Efter lunchen gick vi och hyrde en film som vi ska se ikväll. Joel började bli trött och pep lite, tillslut blev det tyst, tittade på Joel och han var helt borta. Satt bara och stirrade, så jag la ner sittdelen och han somnade på en sekund. Vad hände där liksom? Han brukar aldrig kunna somna inne i en affär sådär, han är ju världens nyfiknaste. Så idag har han varit en super duktig bebis! Min pojk.

Efter stan åkte vi hem till en kompis och umgicks med henne och hennes dotter. Där blev vi kvar ett tag. Ikväll blir det som sagt film. Står tacos på menyn. Tjejerna kommer hit vid sju. Ska bli mysigt. Hoppas ni får en underbar Fredagskväll..

Ta hand om er..

1 kommentar:

  1. Tack! Ja vi får krya på oss, jag befarade att han skulle smittas ner - det är ju svårt när han hela tiden vill vara upp i en med. Hoppas det ger sig fort, hör han ligger o hostar i sömnen just nu :-(

    Ha ha, en till skrik-lisa! Härligt! Öronen blir trötta, men det är samtidigt så härligt när dem utvecklas.

    Mys med tacos! Hoppas ni fick en toppenkväll :-D

    SvaraRadera