torsdag 21 april 2011

Tack

Då har vi haft fika besök av mamma och pappa. Sen fick Joel lunch och det fick bli ett bad efteråt. Han var orange ÖVERALLT! :) Nu ligger han i sin säng och sover, gick in och la honom, han somnade på 2 minuter lillen. Man blir trött av att äta och bada :)

Har passat på att fixa lite med maten som vi ska bjuda på ikväll, och sminkat(!) mig, jag sminkar mig nästan aldrig. Så rolig morsa är jag, en trist med mysbyxor och håret i en tofs. Nu fyller jag ju ändå år, så jag får väl anstränga mig lite ;)

Hittade den vagnen vi vill ha (emmaljunga nitro city) på blocket idag, ett bra pris och närheten av där vi bor. Den var dessutom nästan ny. Vi ska titta på den imorgon, hoppas verkligen inte hon säljer den innan, då blir jag ledsen. Lite tur kan man la få ha! Så kanske har vi en ny vagn snart...

Tack för gratulationerna Emelie och Linda! :)

1 kommentar:

  1. men tro fan att du inte behöver sminka dig du är ju skit snygg ändå :)

    SvaraRadera