torsdag 21 april 2011

25år

Jaha då fyller jag 25år idag, hur gick det till? Det betyder att jag blir 26 nästa år, herregud, jag känner mig fortfarande som 15år!! Tänkte ta en sväng till stan och köpa tårta nu, sen ta en långpromenad med Haley. Sen måste jag städa lite här hemma, kalas ikväll.

Joel sov tills klockan 05 imorse, försökte få han till att somna om men han var för pigg så jag gav honom mat sen myste vi ner oss i den stora sängen istället, efter ca 30mins tjöt så somnade han. Vid sju var det morgon, helt okej tycker jag. Vaknar han klockn 05 så har jag ändå fått sova många timmar :)

Hoppas ni får en bra dag, jag kikar in ikväll igen. Nu ska jag fira min födelsedag, för jag bryr mig att jag fyller år. Födelsedagar SKA man fira!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Hoppas du får en riktigt fin dag!

    Åh, önskar jag fyllde 25 igen! Har ingen åldersnoja men då hade jag nyligen landat i paradiset och sippade drinkar för fulla muggar ;-D

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas du får en toppendag! :)

    SvaraRadera