måndag 25 april 2011

Smakportioner = Hela portioner



Då var ledigheten över. Jag känner mig utvilad och redo för en ny vecka. Det har varit underbart med några dagar tillsammans och nu längtar jag verkligen tills Martin har semester. Tänk, 4 hela veckor tillsammans, åh!

Ikväll har mina vänner varit här, vi har grillat och njutit av kvällen. Joel sov och sov och sov, tillslut fick jag väcka honom, eller jag försökte - han var verkligen SÅ trött. Jag tog upp honom men han somnade om och om igen i min famn. Han är lik sin mamma, tål inte solen och blir trött.

Joel är så duktig på att äta mat nu. Till frukost får han en hel portion gröt, till lunch äter han en hel burk mat och fruktpure till efterätt. På kvällen äter han en hel portion gröt igen. Han gapar och äter med god aptit. Det vände verkligen på en dag. Ersättningen är utbytt till mat istället, och han är mkt nöjdare och äter inte så ofta. Lättare för oss dessutom, innan åt han hela tiden kändes det som. Han får fortfarande ersättning på dagen också såklart, men just till frukost, lunch kvällsmat så är det gröt och mat som gäller. Det märks att han är mättare och nöjdare på natten också, han vaknar som tidigast vid 04, innan var det runt halv två. Bara för jag skriver detta så vaknar han väl tidigt inatt, brukar vara så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar