söndag 17 april 2011

Rubrik

Det gick jätte bra på babysimmet, han skrattade och var såå duktig. Jätte skoj att hans gudmor var med också, det uppskattar vi. Tack!! Jag mår lite bättre nu, men känner mig trött och sliten. Skönt att denna dagen snart är slut, fint väder iallafall. Har suttit en stund på altanen och njutit medans Joel sov i vagnen. Veckan som kommer är fullbokad med olika aktiviteter. Sen fyller jag hela 25år på Torsdag. När blev jag så "gammal"? Nun ska jag försöka få i mig lite sallad, aptiten är verkligen noll..

1 kommentar:

  1. Åh du måste lyssna lite på kroppen också, klart att du ska vila när du inte är tiptop! Toka!!

    Mysigt med babysim, vi har inte hoppat på nån kurs utan tänkte köra drop-in som ett ställe har varje helg - men inte fått tummen ur ännu. Kanske nästa helg? Ha ha! Dagarna går ju så fort!

    SvaraRadera