fredag 8 april 2011

Paily

Nu till något helt annat. Det var spårkurs igår igen, jag var ju inte taggad för fem öre vill jag lova. Men tillslut kom jag iväg ändå. Och trots att jag tänkte på Joel mestadels av tiden så gick det riktigt bra. Förra gången tog hon inget spår alls och det blev en besvikelse såklart. Men igår, oj oj då kom spårhunden fram i henne, hon tog både två som vi la, och hon var grym. Hon tog dom direkt. Snacka om att jag blev glad!! Så jag kunde åka däifrån riktigt nöjd. Det är otroligt skoj att se sin hund jobba!

Ska försöka hinna lägga ett spår i veckan, tid är något man inte har så mkt av nuförtiden. Jag vill gärna inte stressa när jag ska ut i skogen så det får bli när jag får en lite längre stund för mig själv..

Jag är SÅ stolt över dig Haley, fan vad grym du är!!

4 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag är impad av att du hinner/orkar med din superfina vovve samtidigt som ni fått bebis. Jag va tvungen att slänga ut katterna då jag inte hade tid för dom och dom skter nästan sig själva ju!

    SvaraRadera
  2. Hon är så fin!! Duktiga vovva!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det gick bättre denna gången! Kommer bli super!

    SvaraRadera
  4. Emmy.. "slänga ut katterna!. Tycker det låter egoistiskt och oansvarigt. Har man skaffat husdjur får man fan se till att ta hand om dom. Skulle ALDRIG omplacera ett "slänga ut" min hund bara för jag fått barn.

    SvaraRadera