onsdag 27 april 2011

Andra försöket

Idag har vi spederat dagen under parasollet på altanen men min vän och hennes dotter. Dom var så söta tillsammans, rullade och sträckte sig mot varandra. Gullungar. Man kan inte förstå att man plötsligt blivit mamma och sitter med varsin bebis, kändes som det var nyss vi festade järnet som 16åringar. Oj så tiden springer iväg va :) Imorgon hoppas jag det är sol också, då ska jag allt försöka få lite tid att sola medans Joel sover. Det får bli långpromenad på morgonen när det inte är så varmt ute ändå.

Inatt ska Joel sova i sitt rum för andra gången, första gången var ju för ett bra tag sedan men då värkte det så i mitt mamma hjärta så han fick flytta tillbaka till vårat rum dagen efter ;) Men nu är det dags, jag får helt enkelt sova dåligt ett par nätter. Visst, krånglar det järnet så får han flytta tillbaka. men förhoppningsvis så går det bra. Det är nog mest jag som kommer tycka det är jobbigt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar