torsdag 24 mars 2011

Vår

Idag var det babyrytmik igen. Det är verkligen himla mysigt. Jag älskar att sjunga och gosa med Joel. Han verkar tycka om det lika mkt han. Jag stannade bara under sång stunden, vandrade sedan hemåt. Visste att Joel var trött och att han skulle börja grina om han inte fick sova. Jag hade rätt, han somnade så fort jag la ner honom i vagnen.

Idag har vi verkligen vår här, helt underbart väder. Jag har redan varit ute jätte mkt, när Joel blir trött så får det bli en sväng i skogen så Haley får springa av sig rejält. Koppelpromenader är ju SÅ tråkiga. När det är sånt här fint väder så skulle jag kunna vara ute och gå i timmar.

Man märker att det kliar i Joels mun. Han är där hela tiden med händerna och så fårt han får tag på en leksak så ska den till munnen. Får han inte in den i munnen så blir han förbannad. Önskar jag kunde lindra det för honom. Ska nog köpa en bra bitring till honom.

1 kommentar:

  1. Ja härligt är det när vädret är bättre, men här är det mer eller mindre storm - inte så kul :-(

    Låter skoj med rytmik o sång, får allt efterforska här om de finns nåt o gå på - riktigt tradigt när de inte händer så mycket.

    SvaraRadera