fredag 18 mars 2011

Vakentid?

Igår somnade Joel vid sex för natten, alldeles för tidigt tycker jag. Runt sju är mer lagom. Men inte gick han upp tidigare imorses för det. Vid sju väcktes jag av hans underbara stämma. Sen klarade han av att vara vaken i 2.5 timme, idag igen - GO JOEL. Hur länge orkar era 3 månaders vara vakna? Joel orkar oftast max 2 timmar, det är lite jobbigt. Blir en massa sovande :) Och han kan krångla en del när han ska sova, jag orkar inte gå runt och vagga en 7 kilos klump med mina taniga armar. Tack för vagnen åter igen.

Idag tar vi det riktigt lugnt, har bara varit i stan en snabbis och köpt nya skor till Jympan. Joel fick såklart något också, en söt Musse body och en dreggel haklapp. Kan inte motstå att handla till honom. Barnbidraget kom ju idag också ;) Hela 1050kr, wow.

Har ni fått snö hos er också? Inatt kom det massor här, så himla trist. Igår var det sånt fint vårväder, vi grillade ju också. Så kommer det MASSA snö under natten. Jag blir deprimerad.

Nu ska jag mysa med Joel, lite nack träning och sittandes i sin bumbo kanske. Måste ju öva, snart är det dags för matstol. Tänk om 2 veckor får vi börja ge honom smakportioner, åh vad jag längtar :)

Joel, du gör mina dåliga dagar bra igen. Jag älskar dig GALET mkt.
Denna gläjde sprider han omkring sig mestadels av tiden. Räcker att titta på honom så ler han. Han kommer bli en riktigt tjejmagnet ;)

1 kommentar:

  1. Oj mer än två timmar vaken orkade inte Jack i den åldern heller!

    SvaraRadera