tisdag 8 mars 2011

Massage


Joel har börjat sova mycket mindre vissa dagar. Igår låg han vaken i vagnen nästan hela promenaden, i bilen hem och sedan en stund till. Men så länge han är glad och nöjd så får han gärna vara vaken :)

Igår somnade han jätte fort i sin egna säng. Vi la ner honom, sa godnatt och släckte lampan. Endast 2 ggr behövde vi gå in för att stoppa i nappen, sen sova han till klockan 2 inatt, då hade han inte ätit på 7 timmar!! Jag får nästan lite ångest när jag vet att han inte ätit på så länge, men samtidigt så vet jag att det inte gör något. Han vaknar ju när han behöver äta, dessutom väger han såpass bra och går upp bra i vikt.

Nu börjar det närma sig våren, både idag och i söndags har Joel sovit ute på alanten i vagnen. Både gångerna har han sovit flera timmar. Jag spenderade även lite tid på altanen i solen, Haley busade i snön. Underbart! Fast det vore ännu bättre om det inte fanns någon snö alls!

Ikväll ska vi till svärmor och svärfar, svärmor ska massera mig (hon är massör) medans killarna får underhålla sig själva. Ska bli SÅ skönt!

Hoppas ni har en fantastisk dag och att vädret är lika bra där ni bor.

2 kommentarer:

  1. Ja han vaknar när han är hungrig om inte annat! :-) De står ju sig bättre på ersättning dessutom så ha inte dåligt samvete att han sover bra på natten - det är ju jättebra!

    Hoppas massagen var toppen, den var du allt värd!

    SvaraRadera