fredag 4 mars 2011

Dags igen?

Joel har gråtit några ggr i veckan, sådär otröstligt som han gjorde "förr". Idag ser jag att han börjat få utslag igen :( Ögonbryna är röda och han har prickar i ansiktet. Fan. Vad är det denna gången? Kanske reaktion på pencillinen? Jag orkar inte mer känner jag, inte mer skrik. Han som varit så go, jag vill ha tillbaka min Joel. Just nu kan jag inte njuta av att det är dop imorgon, han kommer säkert panikskrika i kyrkan :( Inför 100 personer, jätte kul! Men men, vad kan vi göra, ingenting. Det enda som hjälper är promenad när han skriker så, och vi kan inte direkt lämna kyrkan. Tur prästen har mikrofon är det enda jag kan säga!

2 kommentarer:

  1. Men huvva, har han inte haft nog med jobbigheter nu lilla killen! Hoppas att det går över snabbt, att det går bra på dopet idag och att ni har lika vackert väder som oss!

    kram

    SvaraRadera
  2. Oj så många gäster!
    Hoppas verkligen Joel inte skriker hysteriskt då.. Men svårt o göra något åt om han nu gör det. Plutten!! Lider verkligen med honom, elände att få utslag igen :-(

    Jo tack, sprutorna är inte roliga alls - tur det går rätt fort iallafall. Men de skriker så hjärtskärande! Hua!

    SvaraRadera