onsdag 2 mars 2011

Dag 1 - Jag

Dag 1- Presentera mig själv.

Jonna Terese Eliasson, det är jag. I år fyller jag 25år, men jag känner mig fortfarande som 17. Tror jag. Jag känner mig ung fast ändå gammal. Att jag känner mig gammal beror nog på att jag gått igenom mer än många gör i hela sitt liv, (på gott och ont).

Jag är envis, omtänksam, kärleksfull. Jag förlåter alltid men glömmer aldrig.

Jag jobbar som personlig assistent när jag inte går hemma med underbara underbarnet! Jag slutade skolan när jag var 18år, inte för att jag var dum eller osmart. Utan det blev så efter att jag kämpat väl. Jag ångrar det idag, men jag förstår varför jag gjorde det och känslan jag hade just då.

Jag har 4 äldre bröder som jag inte har någon vidare kontakt med. Väldigt synd tycker jag. Men man orkar inte alltid ge, man måste få tillbaka också.

Dom flesta vet nog redan att mitt stora intresse är hundar, speciellt schäfer. Det intresset har jag fått ifrån min fina pappa. Jag älskar att vara ute i skogen och se Haley springa fritt, träna lydnad och lyckas. Det är en underbar känsla.

1 kommentar: