torsdag 17 mars 2011

Baby rytmik


Sötgrisen på väg till skogen för promenad :)

Idag har vi varit på baby rytmik, det var bara så mysigt! Joel gillade det också :) Varje Torsdag klockan 10 har vi det på schemat. Kul!

Efter det fick vi lite besök av en kompis och hennes busunge. Sen blev det en promenad i vårsolen, jag bara njuter kan jag lova.

Nu är Joels gudfar här, vi ska grilla. Martin och han står på altanen nu, den ena kör Joel i vagnen och den andra busar med Haley. Jag njuter av lugnet och en kort stund för mig själv. Passade på att städa upp och dammsuga ;)

Kan rekommendera baby rytmik, den 1 april börjar vi på baby massage också :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker ocksp att babyrytmik är myyys :)

    Den jackan o matchande byssor har Link också :)

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt med så dålig feedback! Usch :-( Jag vill av egoistiska skäl att du inte ska sluta blogga - jag tycker om o följa er :-)

    Och du är inte en av dem jag menar, absolut inte!

    Babyrytmik låter kul, undrar om det finns något häromkring.. tycker det är skitdålig info om det mesta här, står typ nada på infotavlan på BVC om något, man får liksom höra av andra när det händer några aktiviteter.

    SvaraRadera