tisdag 8 februari 2011

Vår


Idag har det städats här hemma, så härligt med ett rent och fräscht hem!! Jag mår mycket bättre när det är rent och snyggt här hemma. Jag får panik av att se damm och skit. Hos andra struntar jag i det, men jag vill ha det fräscht hemma.

Blev en skön promenad på förmiddagen, super härligt väder med sol och plusgrader. Jag hörde några fåglar kvittra och fick vårkänslor - underbart! Hoppas vädret är lika bra imorgon. Jag kände att jag fick en massa ny energi av vädret. Jag vill ha vår nu!!

Nu vaknar snart lilleman, då är det mat, bus och lite mys innan pyjamasen åker på. Jag önskar han kunde sova sitt långpass på förmiddagen istället för eftermiddagen, men han verkar somna gott på kvällen ändå.

Igår somnade han halv sju, vi trodde han skulle vakna nästan direkt för han brukar oftast bara powernappa vid den tiden, men icke. Han sov för natten, vaknade för att äta några ggr, sen gick vi upp strax efter 8 imorse. Jag tror han legat vaken en bra stund innan jag vaknade för han orkade bara vara vaken en timma innan han slockade igen. Vad har era bebisar för rutiner?

Nä nu ska jag få igång min pojk här, nu får han inte sova längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar