måndag 21 februari 2011

Träna

Inatt sov Joel ifrån 21.30 till 03, sen gick vi upp klockan 07. Jag har inget emot att gå upp vid sju om han sover ifrån 03, men vaknar han och vill äta vid 06 så för han faktiskt sova vidare till 08 :)

Idag har han varit lite gnällig, förmodligen för att han inte sovit tillräckligt nu på morgonen. Inget dög när jag skulle söva honom, han brukar ha jätte lätt för att somna på dagen, lite vart som men icke idag. Tillslut vaggade jag honom i vagnen och vips så sov han och sover fortfarande. BRA. Han behöver det.

Ikväll ska jag träna för första gången på väldigt länge, känns lite läskigt men det ska bli kul att komma igång igen. Jag och Martin kommer gå om varandra på vardagarna, han vill träna och jag också. Sen när snön försvinner ska jag börja spåra med Haley och då kommer det finnas ännu mindre tid. Fast desto roligare blir det när vi verkligen umgås på helgerna då.

1 kommentar:

  1. Ja det är svårt o få tid till allt, dagarna går i ett känns det som!
    Hoppas de bara var nå tillfälligt att han tjorvade vid sövningen.

    SvaraRadera