måndag 21 februari 2011

Ledsen

Träningen var UNDERBAR, så härligt och jobbigt! Bastade länge efteråt. Jag vill inte ens veta hur söm min kropp kommer vara imorgon, jag höll inte igen någonting.

Usch klockan är alldeles för mycket. Lilleman har sovit jätte mycket idag, han somnade vid ett, vaknade fem, var vaken en timma, sov till nio och somnade igen vid tio tiden. Då efter att jag vaggat och tröstat. Jag tror det är den snoriga näsan som är problemet, lite förkyld. Ingen feber har han iallafall, tur det! Ledsen var han, skrek och skrek. Inte så länge som tur var. Det var länge sedan han var så ledsen. Tårarna bara sprutade.

Jag hoppas snorungen mår bättre imorgon, planen är att åka till A6 i Jönköping med Joels kusin och hans mamma. Men vi får se.
Måste sova nu, annars kommer jag vara helt slut imorgon. Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot min efterkontroll imorgon och se när jag får tummen upp att börja träna igen ... Längtar att få ordning på påsen som förr kallades mage ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att komma igång med träningen! Planerar att mars ska vara min kom-igång månad för träningen :) Hoppas att lillkillen blir piggare!

    Sv: Solsken, träning och våren närmar sig..ljuva tider :D

    SvaraRadera