torsdag 10 februari 2011

Sova borta

Nu sover Joel, förhoppningsvis för natten. Lite tidigt men han har inte sovit alls mycket idag, han brukar sova ett långpass på eftermiddagen på ca 4 timmar, idag sov han 20 minuter på eftermiddagen :)

Och där vaknade han, får se om han somnar om. Att barn ska vara SÅ envisa när det gäller sömnen!!

Imorgon kväll/natt ska Martin och Joel vara själva. Jag och Haley ska till en kompis, först ska vi ut och äta sen blir det film och tjöt hela natten lång. Eller ja vi får väl se hur länge jag orkar vara uppe. Ska bli skönt att få sova utan avbrott iaf, fast jag kommer säkert vakna var 3e timma av ren vana. Jag kommer sakna dom sååå mycket, men jag vet att Martin fixar detta utan problem och det är viktigt att jag får göra något annat än att bara gå hemma också.

Nu är det dags för lite kvällsmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar