torsdag 10 februari 2011

Gladfisen


Faaaaan vad det snöar ute, jag är så trött på skiten! Jag vill ha vår NU! Tur jag har världens gladaste kille som håller mig sällskap inne, och såklart mysigaste Haley! Vi började dagen med en promenad, det var tungt pga all snö, dessutom blåste det och snöade. Men vad gör man inte, Haley behöver promenad och Joel frisk luft.

Annars har vi bara myst, Joel har varit vaken väldigt mycket. Nu på eftermiddagen packade jag in honom i bärselen och gick ut en sväng, det tyckte han var så mysigt att han somnade, synd bara att han vaknade direkt när vi kom in och då ville han inte sitta där längre. Han är som sin mamma, vill inte sitta trångt eller sitta fast - inte poppis! Men att vara ute älskar han.

Glad har han varit idag, han måste ha kramp i käkarna så som han ler, inte klokt! :) Söt är han, som tusan. Jag får inte nog av att prata med honom, det räcker att han ser mig så ler han. Tur man är omtyckt :)

1 kommentar:

  1. Junie är extremt sparsam med leenden..precis som mig annars..vet inte hur jag var när jag var liten men jag längtar ju efter att få se henne skratta jättemycket eller att få vakna till att hon ligger och pratar för sig själv med ett leende på läpparna.. :)

    Hon sover så skumt, idag t ex har hon nästan sovit hela dagen men varit väldigt sällskapsjuk, kanske inte så konstig, när hon varit vaken och skrikit lungorna ur sig nästan..som om hon har ont ngnstans.. :/

    Söt han är!
    Han ser verkligen ut som om han är helnöjd! :)

    Äh, snö är ju underbart! Ingen vår än, det är ju bara februari..hetsa inte nu.. ;)

    SvaraRadera