söndag 27 februari 2011

För små?

Natten har gått bra, inget skrik utan en helt vanlig natt. Skönt för Joel! Nu sover han i soffan, inget gnäll innan han skulle sova nu heller. Kanske har medicinen redan gjort verkan. Han somnade väldigt lätt jämte mig, låg bara och strykte honom lite i ansiktet och så lätt har det inte gått dom senaste dagarna, då har det varit krångel och skrik. Stackarn!

När jag skulle ta på honom imorse så passade inte vissa kläder som var stora sist han hade dom. Hur fort kan han växa då?? Det är inte det att han är för "tjock" för kläderna, han är så jäkla lång! Dags att köpa mer kläder igen då! Fast hur tråkigt är det? ;)

Nu är det väl dags att göra sig iordning lite, måste in och hämta hans medicin och köpa salva. Läkaren igår tyckte att han hade lite eksem(?). Hon var allergi läkare så hon kan väl sådant. Men det är inget jag har sett, jag tycker han är jätte fin i hyn. Men det kanske är för att jag har sett honom när han hade massa utslag.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar