fredag 18 februari 2011

Bra natt

Jag bad om en bättre natt och det fick jag :) Lilleman somnade vid nio igår kväll, vaknade tjugo i fyra imorse, somnade igen klockan fyra, sen gick vi upp halv åtta :) Visst han var lite gnällig ibland mellan nio och halv fyra, men jag behövde inte gå upp iaf :) Plus att han sov så länge! Dessutom åt han nästan ingenting där vid fyra så jag undrar om jag ens hade behövt ge honom mat.

Idag ska jag åka och kika på kyrkan där Joel ska döpas, kolla hur vi ska möblera borden inför fikan efteråt osv. Annars vet jag inte vad som händer, långpromenad står på schemat också!

Ska nog åka och handla lite god mat som vi kan laga ikväll, det var så länge sedan vi åt god mat! Blir bara pasta, pasta, pasta nuförtiden. Snabbt och enkelt!

Nä nu ska jag få i mig lite frukost!

1 kommentar:

  1. Skönt att natten blev så bra!

    Hmm... ja snabba maträtter blir det ofta numer, så man får satsa på god mat på helgerna när man hinner avvara lite tid för köket ;-)

    SvaraRadera