fredag 25 februari 2011

Äntligen helg

Äntligen Fredag, det innebär en hel helg med hela mina underbara familj! Eller jag hoppas det, Martin har jour i helgen, hoppas han slipper jobba!

Lillen har så jobbigt på nätterna med sin förkylning, fösta sovpasset går bra, men runt fem tiden på morgonen är han så tät. Jag kör med koksalt men det hjälper inte mycket på natten. Ska försöka få tag på våran bvc sköterska idag och fråga henne vad vi kan göra för att underlätta för honom.

Om ca en vecka är han 3 månader, ja kan inte fatta det. Alla dagar bara flyter ihop och tiden springer iväg. Han är riktigt duktig, jollrar, skrattar, han är jätte stark i nacken. Sitter han i knät behöver han inget stöd, vi behöver bara hålla under armarna. "Drar" man honom upp i armarna så följer han med och håller huvudet stadigt.

Nu får jag strax besök av 2 kompisar bäst att byta om ifrån mysbyxorna ;)

1 kommentar:

  1. Dumma förkylning som pluggar igen näsan för honom så! Mileon har ända sedan födseln haft problem med täta slemhinnor nattetid, bävar att han ska bli förkyld - det räcker som det är tycker jag, låter som en liten gris stackarn, anar att Joel låter några resor värre..

    Det går så otroligt fort! Snart har vi moppe-pojkar ;-)

    Ha en skön helg nu o håller tummen att Martin slipper rycka ut!

    SvaraRadera