tisdag 1 februari 2011

Ännu en bra kväll!

Igår blev jag och Martin otroligt chockade. Lilleman var jätte nöjd under kvällen, satt i sin babysitter och pratade. Jag och Martin kunde äta och prata med varandra, och vi hörde vad den andra sa ;) Efter en stund såg jag att lilleman började bli trött så jag bytte blöja och gav honom mat. Sen satt han i min famn, efter en stund tittade jag ner på honom. Vet ni? HAN SOV! Sen var det bara att lägga ner honom i sängen. Efter en stund gnällde han lite, Martin gick in till honom för att smeka honom lite över pannan. När det gått en stund började jag undra vart han tagit vägen så jag gick in för att kolla om allt gick bra, tror ni inte Martin också somnat då? :) Så där sov mina älsklingar, lilleman i sin säng och Martin på min sida av sängen. Älsklingar!

Ikväll ska vi hem til min bror och äta kvällsmat. Vi hoppas lilleman är på bra humör. Han har en förmåga att gnälla så fort vi umgås med folk, konstigt det där :) Men vi har bestämt oss för att inte låta hans gnäll hindra oss ifrån att träffa folk på kvällarna. Allting kommer bli bra, tillslut. Det har blivit mycket bättre än förut iallafall, och det är alltid något! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar