lördag 8 januari 2011

My dog 2011

Idag har jag varit på hundutställning hela dagen. 3:e året i rad som jag är där. Alltid lika roligt! Denna gången var det extra roligt eftersom "Mannen som talar med hundar", cesar millan var där. Kollade mycket på hans program innan och har läst hans första bok. Tycker väl att hans metoder är lite väl "hårda", samtidigt som jag tycker han har rätt i en del andra saker. Kände mig lite lyrisk när jag fick se honom, riktigt häftigt faktiskt! Han verkar ha en härlig inställning till livet, positiv och glad! Nästa år får Joel följa med och kolla på alla fina hundar!

Nu har lilleman nästan sovit hela kvällen, Martin ger honom mat nu - hoppas han är glad och pigg en stund för att sedan sova för natten. Vore härligt om vi får en lika bra kväll som igår, inget gnäll utan bara en glad och nöjd kille!

Imorgon ska vi hälsa på Lisa som fick barn för snart 2 veckor sedan, ska bli mysigt att träffa dom och deras lilla underverk!

1 kommentar:

  1. Himla kul att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade hit, fortsätter läsa med spänning och ska läsa bakåt i ditt arkiv :)

    Sv: Det är skönt att fler tänker som jag-att ensamtiden är sjukt viktig. Mår mamman bra mår bebisen bra! :)

    SvaraRadera