fredag 7 januari 2011

Det sa bara vips

4 Dagar gammal
4 Veckor gammal
Jag satt och kollade i HM katalogen häromdagen och när jag såg alla gravidkläder blev jag lite känslosam. Jag saknar min mage. Det trodde jag aldrig jag skulle säga. Man glömmer snabbt hur det var. Tänk att på 10 minuter gick jag ifrån att vara gravid till icke gravid. Helt sjukt egentligen. Man går i 9 månader och ser hur magen växer och känner sparkar, och på bara en kort kort stund så var det över. Konstigt!

Nu är han här, han vi väntade på så länge. Och det var värt varenda sekund. Jag kan inte förstå att han redan blivit så "stor", det går fort. Det gör lite ont i mig när det går så fort och jag kommer knappt ihåg hur det kändes att ha han i famnen när han var nykläckt, hur stor kändes han? Hur det kändes känslomässigt vet jag såklart -Alldeles fantastiskt! På Måndag är det dags för Bvc igen. Jag hade aldrig kunnat tro att han hade gått upp så mycket i vikt förra gången, ska bli väldigt roligt att se var lillkorven väger denna gången :)

Nu ska jag mysa med min underbara pojk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar