tisdag 11 januari 2011

Ledsen kille

Det är inte roligt när dom gråter såhär mycket, denna bilden togs på BB.

Idag ville Joel gå upp klockan 06, bara att stiga upp :) Jag hoppas gårdagen och natten var något tillfälligt, det är nästan som han vänt på dygnet för igår sov han heeela dagen. Han somnade kl 10 och vid 14.30 försökte jag väcka honom för att han inte skulle sova bort hela dagen, det var omöjligt. Han åt sen slockande han. Sen vid fem vaknade han och var tjurig tills ungefär halv elva. Då sov han en halvtimma därimellan. Magen krånglade rejält för honom, sen bajsade han 3ggr, så det var helt säkert anledningen till stöket. Jag tycker så synd om honom när han bara gråter och inget hjälper. Man gör allt! Tillslut packade jag på honom alla kläder och gick en promenad, då slumrade han, sen kunde jag vagga honom till sömns. Det tar verkligen på krafterna när han är ledsen, det är tur han inte har sådana kvällar ofta..

Nu sover lilleman iaf, han är oftast vaken 2 timmar efter han ätit om han inte är jätte trött, då somnar han om direkt. Nu kommer snart en kompis till mig, hon har en son på nästan året. Ska bli mysigt att umgås med någon annan mamma :) Barnvagnspromenad och massa tjöt!

Hoppas ni får en bra dag vänner..

1 kommentar:

  1. HJÄLP MIG att fylla min lista om ämnen jag ska skriva om. Som tack så blir du länkad!
    KRAM SARA

    SvaraRadera